loading...
بیماری عشق
معین بازدید : 0 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)
 

تخصص ما ساخت بهترین ها است.

 

با افتخار اعلام می کنیم که مجموعه بزرگ تهویه ارس با بیش از 10 سال تجربه حرفه ای در زمینه خدمات برج خنک کننده امروز قادر به تولید محصولاتی با ظرفیت های 8 تا 1400 تن بودهو در ساخت آنها نیز از فاییبر گلاس و کامپوزیتها با آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است و دقیقا رعایت همین مورد  باعث شده است تا تولیدات تهویه ارس نسبت به سایر شرکت های مشابه هم از استحکام بالاتری برخوردار باشد و هم نسبت به دیگر سازه ها در این زمینه بسیار سبک تر باشد.در سایر قسمت های برج خنک کننده که نیاز بوده از آلیاژ فلز استفاده شود ما با استفاده از قطعاتی همچون آلومینیوم-برنج و قطعاتی از جنس گالوانیزه گرم این امکان را فراهم کرده ایم که حتی پس از سال ها کار متمادی  از دستگاه ها هیچ گونه امکان خوردگی در آنها ایجاد نشود.در مورد پکینگی که ما برای شما استفاده می کنیم با اطمینان خواهیم گفت که در نهایت کیفیت و با بالاترین ظرفیت راندمان طراحی و ساخته شده است.در مورد سیستم آب این دستگاه همانطور که می دانید زمانیکه افت فشار داشته باشد در واقع در روندکارکرد کل مجموعه اختلال بوجود می آورد و این خیلی مهم است که در هنگام طراحی و ساخت این بخش هم به صورت هوشمندانه طراحی شود و هم از بهترین مواد اولیه ممکن استفاده شود.در این بخش نیز تهویه ارس با افتخار اعلام می کند که سیستم توزیع آب برج خنک کننده به صورت خود گردان بوده و با دور پایین ساخته شده است و همچنین در ساخت آن سعی شده است با حداقل افت فشار بتواند کار نماید  و داراي حداقل Axial براي آب و فن از نوع مصرف انرژي الكتريكي ، حداقل صدا و بدون لرزش است .

  

تهویه ارس , تولید کننده برج های خنک کننده , چیلر و هوا ساز و پکینگ های بلوکی و رولی

 

 

 

 

 

اگر بخواهیم  در یک نگاه کلی اجزای مهم برج خنک کننده را نام ببریم می توان به مواردی همچون :

-پنکه یا همان فن اشاره کرد که شاید به جرات گفت نقش بسیار مهمی در روند کارکرد این دستگاه ها اجرا می کنند و چنانچه نتواند در امر خنک سازی به خوب عمل  کند سیستم را دچار اختلال خواهد کرد.

  /-قسمت دوم پکینگ ها می باشند که در واقع  برای تسریع در عملیات خنک سازی باعث می شود تبادل حرارتی میان جریان آب و هوا با سرعت و شدت بیشتری انجام شود و برای این از مکانیزم بسیار هوشمندانه ای استفاده می کند که در قسمت های بعدی راجع به ان بیشتر صحبت خواهیم کرد.

/قسمت سوم نیز حوضچه است که در پایین برج قرار گرفته و آب خنک شده با جمع اوری در آن به سمت دستگاه های سرد سازی می رود.

/ قسمت بعدی قطره گیر ها هستند که کمک می کنند در هنگام کار دستگاه هیچ گونه آبی به اطراف پراکنده نشود.برای این کار از تیغه های مخصوصی استفاده می کند.

از لحاظ ساختاری و جنس به کار رفته در برج خنک کننده باید گفت که معمولا در سه نوع بتنی-فلزی و فایبرگلاسی ساخته می شوند که هر کدام دارای معایب و مزایای خاص خود هستند و در این مورد نیز در مقاللات بعدی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 17:24  توسط کامیار  |  نظر بدهید

نزدیک به یک قرن

 

برج خنک کننده سازان

 

اگر بخواهیم تعریف کلی از یک برج خنک کننده داشته باشیم می توان گفت که این دستگاه در واقع به منظور هر چه بیشتر کردن تبادل حرارتی میان آب و هوا به کار گرفته می شود.این امر در واقع کمک می کند تا هر چه سریعتر دما و حرارت از آب به هوا منتقل شود و در نتیجه عمل خنک سازی نیز با سرعت بیشتری انجام شود.تهویه ارس نیز به عنوان یکی از شرکت هایی که در زمینه برج خنک کننده سازان فعالیت می کند با وجود کادری مجرب و تجربه ای چند ساله در این زمینه می تواند مشاوری خوب برای شما در جهت انتخاب نهایی نوع برج خنک کننده واحد صنعتی شما باشد.
قدم اول در انتخاب برج خنک کن برای واحد صنعتی مورد نظر ابتدا شناسایی آب و هوای منطقه است. اینکه به چه میزان می توان به آب دسترسی داشت.اینکه میز%NB/KA/D9� رطوبت هوا تا چه حدی است و آیا می توان برای ساخت بدنه از آهن استفاده کرد و یا باید به صورت بتنی یا فایبر گلاس طراحی نمود.سپس بعد از انتخاب جنس بدنه می بایست تایین کنیم که عملکرد آن به صورت مرطوب باشد یا خشک و یا مرطوب و خشک.تهویه ارس به عنوان یکی از برترین واحدهای برج خنک کننده سازان می تواند در تمام موارد فوق بهترین و دقیق ترین مشاوره های علمی خود را در اختیار شما متقاضیان عزیز قرار دهد.

برج خنک کننده سازان


اگر بخواهیم تفاوت میان حالت های گفته شده در بالا را بگوییم می توان به اینگونه توضیح داد که در حالت مرطوب اولا نیاز به منابع آبی زیادی خواهد بود چرا که اصل انتقال دما بر اساس تبخیر در حال رخ دادن است و در این مدل شاهد مصرف بیش از حد آب هستیم.هم اینکه میزان تبخیر زیاد است و مورد بعدی هم پراکندگی آب در این مدل وجود دارد که خود موجب اتلاف آب می شود.اما اگر می خواهید در مناطق کویری و کم آب از برج خنک کن استفاده کنید پیشنهاد می کنیم به جای مدل مرطوب از مدل خشک استفاده کنید.در این روش عمل کاهش دمای آب توسط هوای سرد رخ می دهد و عملا شاهد تبخیر به مراتب کمتری خواهیم بود.همچنین پراکندگی آب نیز برطرف شده و در کل نسبت به روش مرطوب شاهد مصرف کمتر آب می باشیم.
واحد های مختلف صنعتی که به عنوان برج خنک کننده سازان در حال فعالیت هستند معمولا برای اکثر واحدهای صنعتی مدلی از برج خنک کن را پیشنهاد می دهند که تلفیقی از نوع مرطوب و خشک می باشد. در این مدل سعی شده مزایای دو روش قبلی را در ان جای دهند و به نوعی راندمان کاری آن بالا رود.عمل خنک سازی در طی دو مرحله صورت می گیرد .در قسمت بالایی برج که به صورت خشک می باشد ابتدا عمل خنک سازی رخ داده و بعد از اینکه آب کمی دمای خود را از دست داد به بخش مرطوب می رود و در این بخش هم یک بار دیگر عمل خنک سازی این بار به روش مرطوب صورت می پذیرد و در نهایت آب خنک شده به حوضچه های پایین برج منتقل شده و به سمت دشتگاه های صنعتی جهت خنک سازی حرکت خواهد کرد.

برج خنک کننده سازان


در کل هوا نقش یک سیال را بازی می کند که باید عمل انتقال دما توسط آن صورت پذیرد باید بتواند در سریع ترین زمان ممکن دما و گرما را از آب گرفته و آنرا به محیط بیرون منتقل نماید.شرکت های برج خنک کننده سازان برای انتقال هوای گرم شده معمولا از دو روش کشش طبیعی و یا روش کشش مکانیکی برای این منظور استفاده می کنند. در حالت طبیعی راندمان کاری پایین تر خواهد رفت اما در عوض انتقال انرژی کمتری نیز انجام می شود .اما در روش کشش مکانیکی از یک فن جهت انتقال هوا استفاده شده و راندمان بالاتری را شاهد خواهیم بود و در عوض اتلاف انرژی نیز بیشتر می شود.

برج خنک کننده سازان


هر واحد صنعتی که خود را به عنوان برج خنک کننده سازان معرفی می کند باید بتواند خدمات مشاوره ای کاملا علمی و عملی در این زمینه ارائه دهد .باید بداند نحوه دقیق عملکرد این دستگاه به چه صورت بوده تا در نهایت با تحلیلی درست و واقعی بهترین انتخاب را برای هر کارخانه داشته باشد.ما افتخار می منیم که با تجربه چندین ساله و با وجود کادری کاملا مجرب و حرفه ای می توانیم در تمام زمینه های طراحی-ساخت و تعمیرات در خدمت شما عزیزان باشیم.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 17:24  توسط کامیار  |  نظر بدهید

با همین مارک

 

یکی از مهمترین عواملی که می تواند بر طول عمر هر دستگاه صنعتی تاثیر مستقفیم داشته باشد بحث گرمای تولید شده توسط آن و روش های دفع و انتقال آن به محیط بیرون می باشد.اگر بتوانیم با کیفیت و راندمان بالایی به دفع حرارت و خنک سازی دستگاه ها کمک کنیم در واقع با این کار بر عمر دستگاه خود افزوده ایم و همچنین راندمان کاری آنها را نیز بهبود بخشیده ایم.برای این موضوع از دستگاهی به نام کولینگ تاور استفاده می کنند. همانطور که از نام آن نیز مشخص است وظیفه اصلی این دستگاه خنک سازی می باشد .امروزه بر اساس فاکتورهای مختلفی همچون شرایط آب و هوایی و اقلیم های مختلف جغرافیایی و همچنین بر اساس نیاز های واحد های صنعتی می توانیم انواع مختلفی از دستگاه های کولینگ تاور را طراحی و تولید نماییم.

کولینگ تاور


خوشبختانه دانش ساخت این دستگاه ها به صورت کامل در ایران وجود دارد و بدون نیاز به هیچ کشور خارجی به تنهایی می توانیم بهترین و با کیفیت ترین برج های خنک کننده را برای واحد های مختلف صنعتی در داخل کشور طراحی و تولید نماییم.اگر بخواهیم به تنوع ساخت این دستگاه ها اشاره ای داشته باشیم می توان بر اساس محیطی که قرار است در ان از کولینگ تاور استفاده شود انها را به دسته مرطوب-خشک و مرطوب و خشک تقسیم بندی کرد.هر کدام از این مدل ها برای شرایط خاصی در نظر گرفته شده اند.

کولینگ تاور


مدل کولینگ تاور مرطوب برای محیط هایی که دسترسی به منابع آبی فراوانی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. در این مدل به خاطر تبخیر بیش از حد آب و همچنبن به خاطر پراکندگی و انتشار آب نیاز به مقدار بسیار زیاد و قابل توجهی به منابع آبی بوده و حتما می بایست به این :/. وضوع در هنگام استفاده در واحد صنعتی مورد نظر توجه ویژه ای کرد.البته راندمان کاری این مدل نیز بالا می باشد و می توان انتظار خنک سازی خوب و قابل توجهی از آن داشت.مدل بعدی کولینگ تاور که در محیط های کم آب مورد استفاده قرار می گرد مدل خشک می باشد.

کولینگ تاور


برج های خنک کننده خشک در واقع برای عمل خنک سازی از هوای سرد استفاده می کنند و این در حالی است که در مدل مرطوب با ایجاد سطح تماس میان آب و هوا باعث خنک سازی و انتقال دما می شدیم و به همین دلیل میزان تبخیر آب هم به شدت در این روش بالا می باشد.این روش نیز برای کل مجموعه ایجاد مشکلاتی می کند و به همین منظور سعی شده است از مدلی برگرفته از دو روش بالا با نام کولینگ تاور خشک و مرطوب استفاده کنند. در این روش عمل خنک سازی در دو مرحله یک بار به صورت خشک و یک بار به صورت مرطوب انجام می شود.برای کاهش انرژی و مصرف کم آب ابتدا عمل خنک کنندگی توسط مرحله خشک که در بالای برج است صورت می گیرد و آب در این مرحله بسیاری از دمای خود را از دست داده و به پایین برج که قسمت مرطوب می باشد انتقال داده می شود.چون دمای آب به اندازه زیادی کاهش پیدا کرده لذا در این بخش تبخیر در پایین ترین حد ممکن خود صورت خواهد گرفت و با ایجاد سطح تماس آب و هوا خنک سازی نهایی نیز انجام شده و در نهایت آب به حوضچه های پایین برج ریخته می شود و در آنجا به سمت دستگاه های صنعتی هدایت خواهد شد.
اجزای مهم کولینگ تاور را می توان در قسمت هایی همچون فن و پکینگ و حوضچه و در نهایت فطره گیر دانست . از فن در مدل هایی که کشش هوا قرار است به صورت مکانیکی انجام شود استفاده می کنند و باید توجه کرد در این مدل اتلاف انرژی نسبت به حالت کشش طبیعی به خاطر وجود فن بالاتر خواهد رفت و در عوض میزان راندمان کاری آن نیز بهتر خواهد شد.شرکت تهویه ارس نیز با تجربه ای ارزشمند در این زمینه می تواند به عنوان یک مشاور بهترین نظر کارشناسی را در زمینه نوع کولینگ تاور مورد نیاز واحد صنعی شما در اختیارتان قرار دهد.ما با وجود کادری مجرب امکان طراحی و ساخت و تعمیرات انواع مدل های کولینگ تاور را در سراسر کشور دارا می باشیم.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 17:24  توسط کامیار  |  نظر بدهید

زبان انگلیسی نصرت

 

همیشه برای قیمت گذاری و تایین برآورد هزینه های مورد نیاز برای طراحی و ساخت یک دستگاه باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت.از جمله اینکه نوع مواد اولیه برای ساخت-تعداد نیروی لازم جهت انجام کار-مدت زمان مورد نیاز جهت پیاده سازی پروژه را می توان به عنوان سه اصل مهم و تاثیر گذار برای قیمت گذاری در نظر گرفت. در مبحث قیمت برج خنک کننده نیز از این قاعده خارج نبوده و باید سه عامل فوق را در برای آن مورد بررسی قرار داد.مثلا ساخت بک برج بتنی با ساخت یک برج از جنس فایبر گلاس قطعا به خاطر تفاوت در مواد اولیه انها از نظر قیمت یکسان نخواهد بود.نوع تکنولوژی به کار رفته در هر دستگاهی نیز می تواند تایین کننده قیمت نهایی آن باشد. گاهی اوقات به خاطر استفاده از تکنولوژی روز در یک دستگاه و به اصطلاح جدید بودن آن می بایست هزینه بیشتری نسبت به مدل های قدیمی آن پرداخت.در واقع می خواهیم به این نکته برسیم هر چقدر کیفیت و راندمان بالاتری را از یک برج خنک کننده انتظار داشته باشیم قطعا باید قیمت برج خنک کننده را نیز بیشتر در نظر بگیریم.همانطور که می دانید برای جابجایی هوا و انتقال دما از دو روش کشش طبیعی و کشش مکانیکی استفاده می کنند.در روش کشش طبیعی بدون نیاز به هیچ گونه دستگاهی عمل جابجایی هوا صورت می گیرد اما در مدل کشش مکانیکی از یک فن برای انتقال هوا استفاده می کنند و همین موضوع باعث شده تا در نهایت قیمت برج خنک کننده با این مدل به خاطر استفاده از یک فن گران تر نسبت به حالت کشش طبیعی باشد.و البته میزان اتلاف انرژی نیز به خاطر راه اندازی و کار کرد فن بالاتر خواهد بود و در عوض با پرداخت این هزنیه ها می توانیم شاهد راندمان و کیفیت بالاتری نیز باشیم.

قیمت برج خنک کننده

 

هیچگاه سعی نکنید برای اینکه قیمت برج خنک کننده واحد صنعتی شما کمتر شود و بخواهید در این زمنیه صرفه جویی کنید به دنبال ارزان ترین ها باشید. دقت نمایید که این بخش از واحد صنعتی شوخی بردار نیست و حتما باید بر اساس نیازهایی که در آن واحد احساس می شود دست به طراحی و ساخت این دستگاه ها بزنید و تنها به صرف اینکه فلان مدل هزینه کمتری داشته و قیمت تمام شده ان نیز کمتر می باشد از آن در واحد صنعتی و کارخانه خود استفاده نکنید.

قیمت برج خنک کننده

 

حتما دقت داشته باشید برج های خنک کننده برای اینکه بهترین عملکرد را داشته باشند باید در محلی قرار گیرند که جریان باد بدون هیچ مانعی براحتی بتواند حرکت کرده و با ایجاد سطح تماسی که با آب ایجاد می کند بتواند در هر چه خنک تر کردن آب کمک بیشتری نماید و در نهایت این امر منجر به خنک سازی سایر دستگاه های آن واحد صنعتی شود.یکی دیگر از عواملی که که درقیمت برج خنک کننده می تواند تاثیر گذار باشد اجزای به کار رفته در آنها می باشد.اجزایی همچون فن-پکینگ ها-حوضچه و قطره گیر با توجه به نوع و مدلی که در هر دستگاه به کار گرفته می شود متفاوت بوده و این دقیقا می تواند بر قیمت تمام شده آن تاثیر گذار باشد.

قیمت برج خنک کننده

 

شرکت تهویه ارس با در نظر گرفتن تمام موارد فوق و با توجه به نیاز های واحد صنعتی شما می تواند با بررسی دقیق و علمی به شما بهترین پیشنهادات را در این زمینه ارائه دهد و در نهایت با نظرات کارشناسی شده شما هم راندمان کاریتان را بالا خواهید برد و هم اینکه تا آنجایی که امکان داشته باشد از هزینه های جاری می کاهید.اینکه شما از ورق گالوانیزه استفاده کنید یا فایبر گلاس و یا از کشش طبیعی برای جابجایی هوا استفاده کنید و یا از فن و.... دیگر عوامل فوق نیاز به یک بررسی دقیق و کارشناسی دارد و در نهایت می تواند در قیمت برج خنک کننده که برای واحد صنعتی شما قرار است طراحی و ساخته شود تاثیر مهمی خواهد گذاشت.

مثلا باید دقت کرد که هر کدام از برج های خنک کننده برای عمل خنک سازی نیاز به میزان مشخصی از انرژی های الکتریکی و منابعی مانند آب دارند.مثلا در نوع مرطوب همراه با کشش مکانیکی مصرف انرژی بسیار بالا بوده و هزینه های زیاید را برای هر واحد صنعتی به جای خواهد گذاشت.این امر و سایر موارد دیگر باید به عنوان یک فاکتور مهم برای شما در انتخاب نهایی یک دستگاه خنک کننده لحاظ شود و البته باز هم می گوییم ابتدا نیازهای فنی واحد صنعتی خود را بررسی کنید و سپس برای انتخاب خنک کننده بهقیمت برج خنک کننده نگاه کنید.هیچ گاه به صرف ارزان تر تمام شدن یک مدل نخواهید که سایر موارد فنی و تخصصی را نادیده گرفته و فقط به فکر کمتر هزینه کردن برای طراحی این دستگاه مهم باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 158