loading...
بیماری عشق
معین بازدید : 1 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

تکنیک های تست زنی با مهندسی معکوس

 

همه ساله با نزدیک  شدن به کنکور سراسری همه دانش اموزان و پشت کنکوری ها به تکاپو  بیشتری می افتند و تقریبا تب کنکور همه جماعه را فرا می گیرید.حتی والدین بچه ها هم از این تب و استرس در امان نبوده و همه منتظر سروع کنکور هستند.

بعد از سال ها قرار است با یک امتحان سرنوشت خود را رقم بزنید.ممکن است آن رشته و شهری که دوست داشتید در آن ادامه تحصیل بدهید را نتوانید در کنکور بدست آورید.ممکن است برای یک سال دیگر در پشت کنکور مجبور باشید منتظر بمانید و..

اما جدا از میزان آمادگی و تلاشی که تا این لحظه برای امتحان بزرگ زندگیتان کرده اید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که برای یک بار هم که شده از تکنیک مهندسی معکوس برای تست زنی در کنکور بهره ببرید.

کافیست تا قبل از کنکور این مجموعه آموزشی را خریداری کرده و ابتدا روش کار با آن را فرا گرفته و بروی آزمون سالهای قبل پیاده کنید تا خودتان  با چشمان خود ببینید که چقدر می تواند این روش موثر و کمک کننده باشد.

البرز خرید این مجموعه آموزشی را برای شما علاقه مندان به صورت خرید اینترنتی در فروشگاه قرار داده است و کافیست تا ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

مزایای مهدسی معکوس

 

در این روش شما در کمتر از چند  ثانیه گزینه صحیح را پیدا می کنید.

در این روش تکنیک های تست زنی اولین حرف را می زندو میزان معلومات زیاد مهم نمی باشد.

تنها در عرض یک هفته قادر خواهید بود تا روش های مهندسی معکوس را پیاده سازی نمایید.


 قابل توجه همه خریدارن این مجموعه

به اطلاع همه شما عزیزان میرساند که این مجموعه آموزشی به عنوان یک سبک نوین با شماره 81101  به عنوان  اختراع در انحصار موسه پارسیان بوده و هرگونه سو استفاده و از مطالب ان پیگرد قانونی دارد.


 فقط یک بار امتحان کنید

تا کنکور زمان زیادی باقی نمانده است تا چشم بر هم بزنید همین مدت باقی مانده تمام خواهد شد, پس با سرنوشت خود ریسک نکنید.فقط یک بار کافیست تا روش تست زنی به سبک مهندسی معکوس را امتحان کنید ,قطعا متوجه خواهید شد که چقدر می تواند در کسب موفقیت شما  تاثیر گذار باشد.


  کلمات کلیدی:

آموزش مهندسی معکوس,مهندسی معکوس,خرید مهندسی معکوس,آموزش تست زنی,تست زنی,روشهای تست زنی,یادگیری مهندسی معکوس,خرید سی دی مهندسی معکوس,خرید سی دی تست زنی

 

=======================================================

 

خرید آموزش حرفه ای پارکور

 

 

هنر حرکت کردن در میان موانع نام ورزشی است که به آن پارکور می گویند.ورزش فوق که نامی فرانسوی دارد دقیقا به معنای هنر حرکت کردن در محیط و تعامل با ان می باشد.این ورزش با استفاده از قدرت فیزیکی فرد و تکنیک های خاص ان می تواند بسیار جالب و پر هیجان باشد.

بنیان گذار این ورزش یک فرانسوی است,او درباره آموزش پارکور نکات مهمی را بیان می کند از جمله اینکه می گوید  از نظر نگاه فیزیکی به این ورزش  یعنی غلبه کردن بر تمامی موانع محیطی درست مانند اینکه شما در یک شرایط خاصی قرار گرفته باشید و بخواهید از ان حالت و مکان به هر ترتیب که شده بیرون آیید

در این مجموعه چه چیزی یاد می گیرم؟

 

شما در این مجموعه با انواع و اقسام تکنیک های حرکتی و نحوه برخورد با سخت ترین موانع و راههای عبور از انها به کل کاملا عملی و تصویری با ذکر تمام جزئیات آشنا خواهید شد و خواهید توانست با کمی تمرین تمامی حرکات سخت را براحتی می توانید اجرا کنید

 

پارکور مجموعه هدفمند از  توانایی های فردی و قدرت بدنی به همراه نکات ظریف و تکنیک های خاصی است که فلسفه خاص خود را به همراه دارد.

البرز خرید این مجموعه اموزشی را به صورت خرید اینترنتی در اختیار شما علاقه مندان به آن قرار می دهد و کافیست تا ابتدا محصول خود را سفارش داده و بعد ازدریافت ان وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

 

 

کاملترین پکیج آموزشی پارکور در ایران
    * نسخه DVD-R زبان اصلی
    * قابل اجرا در کامپیوتر و سیستم ها خانگی
 
* بسته بندی نفیس و اختصاصی

 

  این مجموعه نفیس شامل دو عدد دی وی دی بوده که به صورت کامل و حرفه ای این ورزش را به شما علاقه مندان اموزش می دهد.

 
 

کلمات کلیدی:

آموزش پارکور,خرید آموزش پارکور,یادگیری پارکور,ورزش پارکور,خرید سی دی آموزش پارکور,تکنیک های پارکور,پارکور

 

======================================================

 

آموزش کیک بوکس

 

علاقه مندان به ورزش های رزمی در ایران بسیار زیاد می باشند و یکی از این رشته ها چیزی نیست جز رشته بوکس.ورزش فوق دارای شاخه ها و سبک های مختلفی می باشد و همه ساله مسابقات بین المللی زیادی هم در سراسر جهان  در این زمینه برگزار می شود.شما نیز اگر علاقه مندان هستید تا ورزش بوکس را به صورت کاملا حرفه ای و با رعایت تمام اصول فنی  یادبگیرید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما این مجموعه اموزش کیک بوکس را تهیه و مشاهده نمایید.

البرز خرید این مجموعه اموزشی را به صورت خرید اینترنتی در سایت خود قرارا داده تا علاقه مندان بتوانند هر زمان که نیاز داشتند براحتی محصول فوق را تهیه نمایند.

اگر شما هم جز اندسته از کسانی هستید که به باشگاه می روند اما عملکرد ضعیفی دارند و دوست دارید سریعتر از روند فعلی باشگاه  پیشرفت کنید و در مبارزات بعدی خود رقیبانتان را غافل گیر نمایید این مجموعه اموزش بوکس بسیار  مفید و به دردتان خواهد خورد.

شما در این مجموعه با انواع تکنیک های این ورزش آشنا می شوید .نحوه ضربه زدن به صورت صحیح را فرا خواهید گرفت و همچنین یاد می گیرد که چگونه از خود در مقابل ضربات حریف محافظت کنید.

با انواع تاکتیک های مبارزه ای و فنون این رشته به صورت کاملا اصولی آشنا خواهید شد.فقط کمی تمرین و تکرار لازم است تا شما یک یوکسر حرفه ای شوید.


 

شما با دیدن این آموزش با انواع ضربات ترکیبی نیز آشنا می شوید.ما دیدن این مجموعه را برای پیشرفت هر چه سریعتر و حرفه ای تر شما لازم و ضروری می دانیم و انرا به شما علاقه مندان به این  رشته پیشنهاد می کنیم.

 


 

کلمات کلیدی:

آموزش بوکس,خرید آموزش بوکس,ورزش بوکس,آموزش کیک بوکس,خرید آموزش کیک بوکس,ورزش کیک بوکس,یادگیری بوکس,خرید اینترنتی آموزش بوکس

 

======================================================

 

خرید آموزش ورزش پینگ پنگ

 

اگر علاقه مند به ورزش پر طرفدار پینگ پنگ هستید باید بدانید که برای هر چه بهتر یاد گرفتن پینگ پنگ  شما نیاز دارید تا به صورت کاملا پایه ای و حرفه ای اموزش های لازم را بگذرانید.مجموعه اموزش پینگ پنگ موجود در سایت یکی از بهترین محصولاتی می باشد که در این زمینه تولید شده است.

البرز خرید این محصول اموزشی را برای علاقه مندان به یادگیری پینگ پنگ در سایت خود قرار داده است و امکان خرید اینترنتی را نیز برای آن فراهم آورده است.شما در  اموزش فوق یاد خواهید گرفت که چگونه به صورت حرفه ای پینگ پنگ بازی کنید.

 

نکاتی را فرا خواهید گرفت که شاید تا کنون چیزی راجع به آنها نشنیده باشید.در این مجموعه شما را با تاریخچه این ورزش مفرح آشنا خواهیم کرد و در قسمت بعدی  کلیه قوانین موجود در این ورزش را نیز به شما خواهیم گفت.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه  در پشت میز قرار بگیرید و چگونه ضربه لازم را بزنید.چه زمان توپ را بلوک کنید و چگونه در مقابل ضربه های توپ حریف دفاع کنید.

 

کلمات کلیدی:

آموزش پینگ پنگ,خرید آموزش پینگ پنگ,یادگیری پینگ پنگ,ورزش پینگ پنگ,پینگ پنگ,خرید اینترنتی آموزش پینگ پنگ

 

==================================================

خرید اینترنتی آموزش سفره آرایی و میوه آرایی

 

هنر سفره آرایی و میوه آرایی چندی است که مورد توجه بانوان ایرانی قرار گرفته و شاهد ان هستیم که در این باره کلاس های اموزشی مختلفی نیز برگزار می شود.بر همین اساس ما در فروشگاه البرز خرید یکی از کاملترین و بهترین آموزش سفره آرایی و میوه آرایی را تهیه و در سایت قرار داده ایم.هنر سفره آرایی هنری است که باید در آن به دید مناسبی از چیدمان وسایل دست یابید و همینطور بتوانید با وسلیل موجود بهترین ها را تهیه کید.

همچنین در میوه  آرایی قرار است شما با همین میوه هایی که همیشه موجود دارید به نوعی جدید و مدرن سفره خود را تزیئن کنید.ما در این اموزش قدم به قدم همه موارد را به شما هنر آموز عزیز نشان خواهیم داد و شما با کمی تلاش و تماشای این فیلم اموزشی خواهید توانست که بعد از مدتی زیبا ترین سفره ها  را بچینید.


 

آنچه شما با خرید آموزش میوه آرایی و سفره ارایی زیر یاد خواهید گرفت مواردی همچون:

 

معرفی اواع مواد تزیئنی سفره

انواع ابزار های سفره آرایی و میوه آرایی

نحوه تهیه و نگه داری مواد

انواع چیدمان میز و سفره

انواع برش های تزیئنی

انواع تزیئن با تربچه

نحوه درست کردن اشکال مختلف با میوه

انواع گل آرایی با هویچ

و......

 

ما در البرز خرید امکان خرید آموزش سفره آرایی  فوق را برای شما علاقه مندان فراهم کرده ایم و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

شما در این مجموعه انواع تزیین غذاها را نیز یاد خواهید گرفت و براحتی از این به بعد می توانید سفره خود را با همین مواد همیشگی به شکلی زیباتر و جذاب تر بچینید.


 

کلمات کلیدی:

آموزش سفره آرایی , آموزش میوه آرایی , خرید آموزش سفره آرایی و میوه آرایی , میوه آرایی , س

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 147