loading...
بیماری عشق
معین بازدید : 0 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی ساعت شنا

خرید اینترنتی ساعت شنا

 

اگر دوست دارید تا در هنگام شنا کردن  یک ساعت ضد اب و مخصوص داشته باشید تا بوسیله آن اگر نیاز شد زمان و رکوردی را ثبت کنید ما به شما خرید اینترنتی ساعت شنا را پیشنهاد می کنیم.این ساعت زیبا با کیفیت بسیاری تولید شده است و کاملا ضد آب می باشد.شما براحتی تا ساعت ها می توانید در آب باشید و هیچ گونه نگرانی بابت خراب شدن  ونفوذ اب به درون ساعت  نداشته باشید.این ساعت مخصوص شنا برای اولین بار است که وارد ایران شده و به دلیل قیمت بسیار مناسب ان و مقرون به صرفه بودن از استقبال خوبی هم برخوردار شده است.

در میان انواع محصولات مشابه هم یکی از کم حجم ترین و هم یکی از سبک ترین ساعت های ضد اب می باشد و نوع طراحی ان به صورت کاملا اسپرت  انجام شده و مورد پسن جوانان می باشد.شما همین الان می توانید برای خرید اینترنتی ساعت مخصوص شنا از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ اقدام نموده و بعد از اینکه سفارش خود را ثبت کردید نهایتا در طی چند روز سفارش خود را دریافت نمایید  و سپس وجه آنرا به مامور پست بپردازید. ما سعی کرده ایم تا از میان محصولات موجود در بازار یکی از بهترین و با کیفیت ترین و در عین حال مناسب ترین از نظر قیمتی را برای شما در فروشگاه قرار دهیم.

  

خرید اینترنتی ساعت شنا

خرید اینترنتی ساعت شنا . این محصول در رنگ های مختلفی روانه بازار شده است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود در هنگام ثبت سفارش رنگ مورد نظرتان را نیز انتخاب کنید تا همان رابرایتان ارسال کنیم.از این پی با خیالی راحت و بدون ترس از خراب شدن ساعت خود می توانید تا ساعت در استخر شنا کرده و همیشه از زمان با خبر باشید. این ساعت برای حرفه ای های شنا وسیله ای کاملا کاربردی می باشد همچنین جدا از بحث شنا کردن برای زمانی که می خواهید به اردوهای کوه نوردی و بیابانی بروید و کلا محیط های خارج از شهر باز هم ضرورت استفاده از ساعتی که در مقابل نفوذ آب مقاوم باشد به نظر مهم میرسد.

 

برچسب:

٬ , , ,

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

خرید اینترنتی گل ونوس حشره خوار

خرید اینترنتی گل ونوس حشره خوار

خرید اینترنتی گل ونوس حشره خوار آیا تا به حال درباره گیاهان حشره خوار و گوشت چیزی شنیده اید؟ آیا می دانید این گیاهان فقط در قسمتی خاص از زمین وجود دارند؟ گل ها و گیاهانی که در ظاهری بسیار زیبا و فریبنده هستند ولی در پس این چهره زیبا باطنی پر از راز و رمز وجو دارد.این گیاهان قاتلی برای انواع حشرات محسوب می شوند و دریک چشم بر هم زدن می تواند حشره ای که به انها نزدیک شده است را بخورند.آیا دوست دارید تا برای اولین بار در ایران شما هم صاحب یکی از گیاهان حشره خوار شوید؟این گیاه  گوشت خوار ونوس نام دارد و در واقع مسافری از سمت جنوب کارولینا بوده و از ان سر دنیا به کشور ایران امده است.برای اینکه بتوانید این گیاه بسیار عجیب و شگفت انگیز را در ایارن پرورش دهید باید به دستور العمل پرورش ان دسترسی داشته باشید و همچنین نیاز است تا تخم این گل را نیز در اختیار داشته باشید.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای  شما علاقه مندان به خرید گیاه ونوس حشره خوار امکانی را فراهم کرده ایم تا با سفارش این محصول علاوه بر دستور العمل مخصوص و ویژه پرورش گیاه ونوس تخم این گیاه به همراه کود مخصوص و یک گلدان برایتان ارسال گردد تا دیگر نیاز به هیچ وسیله ای برای پرورش ان نداشته باشد وتنها با یک بار خرید از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ براحتی خودتان بتوانید از گیاه گوشت خوار در منزل پرورش داده و برای منزل خود و نابودی مگس ها و حشرات استفاده نمایید.

 

خرید اینترنتی گل ونوس حشره خوار

گیاه  برگ های خود را که به صورت قلاب  های در هم می باشد را به صورت یک دام برای طعمه ها باز می کند و به محض اینکه حشره به روی دام بنشیند اسیر این گیاهان می شود. حتما سرعت حرکت حشرات را دیده اید. حال تصور کنید این گیاهان می بایست دارای چه سرعتی باشند که حشرات نتوانند از دست آنها فرار کنند از دیگر عجایب این مخلوق خدای سبحان این است که گیاهان حشره خوار در زمینهایی مانند مردابها یا لجنزارها رشد می کنند که خاک آن از نظر مواد مغذی بسیار فقیر است. این گیاهان برای دریافت نیتروژن و مواد مغذی دیگر، به شکار حشرات و استفاده از مواد موجود در آنها پرداخته و برای این منظور تکامل یافته اند و بوسیله شکار روزی خود را بدست می آورند.

برای تقویت این گیاه ونوس حشره خوار باید به مرور زمان گل هایی که در روی ساقه آن رشد می کنند را چید تا گیاه ضعیف نشود و تقویت شود.هر گاه گیاه در نور آفتاب باشد رنگ دانه های قهوه ای و قرمز رنگی بروی برگ های ان ایجاد می شود و هر گاه انرا به سایه ببرید به رنگ سبز رنگ در خواهد امد.

جالب است که اگر گل ونوس حشره خواررا برای چندین هفته متمادی به دور از حشرات نگه داری کنیم می بایست برای ادامه حیات او کمی گوشت خام چرخ کرده به آن داد. تغذیه بیش از حد و یا دست زدن به پُرزهای حساس باعث از بین رفتن و مرگ گیاه می شود و باید در مقابل این وسوسه مقاومت کرد .گیاه فوق یکی ازگیاهان مناسب پرورش در تراریوم Terrarium میباشد .

 
برچسب:

٬ , , , , , , , ,

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

خرید نیم ست تیتانیوم حریم سلطان

خرید نیم ست تیتانیوم حریم سلطان

 

خرید نیم ست تیتانیوم حریم سلطان حتما نام حریم سلطان را تا به حال شنیده اید.این سریال معروف که این روز ها تمام مخاطبان را به سمت خود کشانده و هر شب همه داستان های آن را دنبا می کنند سریالی ساخت کشور ترکیه می باشد.در این سریال یکی از همسران پادشاه دارای یک نیم ست بسیار زیبا و خیره کننده است .محصول امروز ما  در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ دقیقا همان نیم ست می باشد و برای همین نام انرا نیم ست تیتانیوم حریم سلطان گذاشته ایم.این محصول شامل یک جفت گوشواره و یک انگشتر و زنجیر و گردن اویز بسیار زیبا می باشد که برای خریداران محترم ارسال می گردد.این محصول با طراحی بسیار زیبا و شگفت انگیزش توانسته در همین مدت کم ورود به بازار ایران از فروش خوبی برخوردار شود و استقبال خوبی از ان به عمل امده است.شما  محصولی را که ساخت کشور ترکیه است از ما دریافت می کنید و برای همین در میان محصولات مشابه دیگر از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار است.

همچنین از این نیم ست تیتانیوم می توانید به عنوان یک هدیه به یاد ماندنی و بسیار شیک نیز بهره ببرید  و همسر و یا نامزد خود را شگفت زده کنید.قیمت مناسب و منحصر به فرد بودن  این محصول باعث شده تا هدیه ای جالب و مناسب برای هر کسی باشد.جنس به کار رفته در این نیم ست از تیتانیوم بوده و به صورت طرح نقره بکار گرفته شده است.در ان از چها ر قطعه سنگ آرتمیس کهربا که به رنگ سبز رنگ است استفاده شده است  و همین امر موجب زیبایی دو چندان آن شده است.

 

خرید نیم ست تیتانیوم حریم سلطان

ما این محصول را با بسته بندی بسیار شیک و زیبا برایتان ارسال می کنیم.این نیم ست  از جنس کروم (تیتانیوم) بوده که به هیچ وجه اکسیده نشده و رنگ آن ثابت خواهد ماند و همچنین زنجیر آن مدل کیبل است و از بهترین کیفیت برخوردار می باشد.از این نیم ست می توانید برای ست کردن با انواع لباس های شیک مجلسی استفاده نموده و از آن در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایید.شما با استفاده از این نیم ست زیبا جذابیت و منحصر به ۵رد بودن خود را بالا خواهید برد.

 


برچسب:
٬ , , , , , , ,

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

خرید اینترنتی جا کنترلی رو مبلی

خرید اینترنتی جا کنترلی رو مبلی

 

خرید اینترنتی جا کنترلی رو مبلی اگر شما هم از اندسته از افراد هستید که هر موقع دنبال کنترل تلویزیون و یا ضبط خود می گردید باید کلی این طرف و آنطرف را بگردید تا  آنرا پیدا کنید به شما پیشنهاد می کنیم تا با خرید جا کنترلی رو مبلی یک بار برای همیشه این مشکل را بر طرف نمایید.این محصول همانطور که از اسمش مشخص است یک جا کنترلی بوده که به صورت خاصی بروی مبل قرار می گیرد و باعث می شود تا نظم خاصی به منزل داده شود چرا که علاوه بر کنترل  می توان وسایل ریز دیگر را که معمولا جای خاصی برای آنها در نظر گرفته نمی شود را نسیز در درون  آن قرار داد.با این کار هم به زیبایی دکوراسیون منزل خود کمک کرده اید و هم اینکه دیگر نگران گم شدن وسایل ریز خود نخواهید بود.

این جا کنترلی دارای ۶ جیب بوده که برای نگه داری انواع کنترل مناسب می باشد و همچنین از جنس بسیسار مقاوم و قابل شستشویی نیز ساخته شده است.شما می توانید عینک  و روزنامه های هر روز را در درون  آن قرار دهید و هر موقع که نیاز داشتید از انها استفاده کنید.

 

خرید اینترنتی جا کنترلی رو مبلی

به خاطر نوع طراحی منحصر به فرد این جا کنترلی شما می توانید به اشکال مختلفی آنرا بروی مبل نصب کنید.
- ابعاد: ۱۲ * ۷٫۲۵ * ۸٫۳۷۵ اینچ
- قسمت بالایی ۱۱ * ۶ اینچ

همین الان می توانید برای تهیه این محصول کاربردی از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ اقدام به خرید آن نموده و بعد از اینکه محصول را دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.در هر کجای ایران عزیز که باشید ما در عرض کمتر از چند روز  سفارشتان را به دستتان می رسانیم.از این جا کنترلی رو مبلی می توانید به عنوان یک هدیه به دوستان و یا همسر  و یا مادر خود نیز استفاده نموده و موجب خوشحالی انها شوید.

   

برچسب:

٬ , ,

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

خرید اینترنتی ماسک ژله ای چشم

خرید اینترنتی ماسک ژله ای چشم

 

خرید اینترنتی ماسک ژله ای چشم – همیشه  پوست اطراف چشم  افراد کمی تیره تر  نسبت به سایر قسمت ها پوست بدن دیده می شود و معمولا اگر  افراد احساس خستگی کننده نمود ان بروی پوست اطراف چشم بیشتر ظاهر می شود.امروز با معرفی یک ماسک ژله ای برای اطراف چشم با شما هستیم تا بوسیله این محصول از این پس دیگر شاهد خستگی و افتادگی این قسمت نباشید و با استفاده منظم از این ماسک دوباره شادابی و لطافت را به پوست خود برگردانید.مصرف این ماسک علاوه بر شاداب کردن پوست باعت بر طرف کردن قرمزی چشم و خستگب انها می شود.شما می توانید به دو طریق از این ماسک مخصوص استفاده نمایید یکی به صورت گرم و دیگری به صورت سرد است.

یکی از مهمترین علل های خستگی چشم این است که فرد مدت بسیاری به صفحه کامپیوتر و یا تلویزیون خیره شده و کمتر پلک می زند.اگر کار شما طوری است که باید هر روز با کامپیوتر سر و کار داشته باشید حتما از این دسته ار افراد هستید که بعد از اتمام کار خستگب مفرطی در چشمان خود حس خواهید کرد.در این زمان بهترین چیزی که می تواند خستگب شما را بیرون کند و آرامشی به شما هدیه دهد قطعا استفاده از همین ماسک ژله ای دور چشم است.شما همین الان می توانید برای خرید ماسک ژله ای چشم فوق از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ اقدام نموده و سفراش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه محصو فوق را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.

  

خرید اینترنتی ماسک ژله ای چشم

همانطور که گفتیم به دو روش سرد و گرم می توان از این ماسک مخصوص استفاده کرد .اگر بخواهید از این محصول به صورت سرد استفاده کنید باید ابتدا انرا به مدت ۱۰ دقیقه در دمای فریزر و یا مدت ۶۰ دقیقه در دمای یخچال قرار دهید و سپس از آن استفاده نمایید.اما اگر بخواهید در حالت گرم از این ماسک ژله ای استفاده نمایید.باید ماسک را ابتدا در درون یک ظرف آب گرم قرار داده و کمی نگه دارید تا به دمای مورد نظر برسد و سپس از آن استفاده نمایید.

با استفاده از این ماسک دیگر خبری از چین و چروک اطراف چشم و همچنین کبودی آن نخواهد بود.همچنین میکروب های اطراف چشم که برای بینایی بسیسار مضر هستند را نیز از بین  خواهد برد.با استفاده مکرر از این محصول می توانید سادابی و لطافت را به پوست و چشمان خود بازگردانید.

 

 

برچسب:

٬ , , ,

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس اصل

خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس اصل

 

 

خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس اصل – اگر  دنبال رسیدن به آرامش هستید و دوست دارید در میان کار های روزانه خود کاملا ریلکس و آرام باشید و با تمرکز به کار های خود ادامه دهید ما دستبند پاور بالانس را به شما معرفی می کنیم.این دستبند مغناطیسی با وجود یون های منفی که در خود دارد باعث شده بدن شما به حالت تعادل رسیده و همین موضوع باعث می شود که فشار های روحی و کاری در طی روز  بر شما اثر منفی نگذارد.داستان از این قرار است که  بدن ما دارای یون های منفی و مثبت می باشد که در حالت عادی این یون ها در حالت تعادل قرار دارند.همه عواملی که باعث می شوند  شما دچار استرس و اصظراب شوید و فشار روحی شما بیشتر شود به نوعی باعث می شوند که تعداد یون های مثبت شما نیز افزایش یابند.حال در این شرایط اگر نتوانید  دوباره این یون ها را به تعادل برسانید باعث شده اید که دچار احساسات ناخوشایند و پر استرس شوید.

آرامش را با دستبند power balance  تجربه نمایید

ما قصد داریم تا با کمک دستبند پاور بالانس که حاوی یون های منفی بوده به شما کمک کنیم تا در طی روز این تعادل در میان یون های منفی و مثبت شما ایجاد شود.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ عرضه کننده انواع دستبند های مغناطیسی پاور بالانس بوده که در طرح ها و رنگ های مختلفی و همچنین با قیمت های مختلف برای شما عزیزان در سایت خود قرار داده است.

 

خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس اصل

پاور بالانس چیست؟

پاور بالانس دستبندی است که دارای هولگرام های مخصوصی می باشد که تولید یون منفی کرده و همین امر باعث ایجاد آرامش و قدرت تمرکز شما می شود.این هولگرام ها با ساتع کردن فرکانسی خاص منجر می شوند تا شما در طی روز از نظر روحی و روانی به حالت تعادل برسید.با وجود این دستبند مغناطیسی دیگر نگران فشار های کاری خود نباشید و در هر جا که باشید با این محصول کلیه فرکانس های منفی را از خود دور خواهید کرد.ما امکان خرید پستی دستبند پاور بالانس را برای شما علاقه مندان فراهم اورده ایم و با توجه به بودجه شما انواع مختلف این کالا راب رای شما در سایت قرار داده ایم.

توجه نمایید که علت تفاوت قیمت ها  تنها به خاطر کیفیت کالا ها بوده و مسلما دستبندهایی که خاصیت یون منفی بیشتری داشته دارای کیفیت بالاتری بوده و گران تر می باشند.

 

برای خرید این محصول با تعداد ۱۵ یون منفی می توانید بروی دکمه زیر کلیک نمایید

۱۴۵۰۰ تومان

 

برای خرید این محصول با تعداد ۱۵۰ یون منفی می توانید بروی دکمه زیر کلیک نمایید

۱۸۸۰۰ تومان

 

برای خرید این محصول با تعداد ۱۵۰۰یون منفی می توانید بروی دکمه زیر کلیک نمایید

۷۵۰۰۰ تومان

 

برای خرید این محصول با تعداد ۲۵۰۰یون منفی می توانید بروی دکمه زیر کلیک نمایید

۹۵۰۰۰ تومان

   
برچسب:

٬ , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 150