loading...
بیماری عشق
معین بازدید : 17 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

موهایی زیبا با دستگاه بافت مو

 

اگر دوست دارید تا مو هایی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید ما پیشنهاد می کنیم از دستگاه بافت مو ۴ شاخه استفاده نمایید.با استفاده از این محصول می توانید موهای خود را به اناع مدل های معروف روز در بیاورید.این دستگاه برای اولین بار در ایران وارد شده است و دارای ۴  شاخه بوده که بوسیله ان می توان ۳ نوع مدل موی زیبا را بروی موهایتان پیاده سازی کرد.دستگاه بافت موی فوق دارای ۳۰ عدد کلیپس رنگی بوده که برای تزیئن موهای شما می تواند به کار رود.

شما با خرید دستگاه بافت مو می توانید مو هایتان را به سه سبک معروف و متفاوت  حالت دهیدو از این پس با کمترین هزینه و کمترین زمان خودتان در منزل ان مدل مویی که دوست دارید را برای خوداتان انجام دهید.این محصول به عنوان یکی از پر طرفدارترین دستگاه های آرایش مو محسوب شده و در سراسر جهان نیز طرفداران زیادی دارد.

 ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این دستگاه را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان اقدام به خرید نموده و پس از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

از این پس با دستگاه بافت مو به راحتی خود را برای مهمانی ها و مجالس عروسی ارایش کنید و دیگر از پرداخت هزینه های سنگین راحت خواهید شد.هم قیمت این دستگاه مناسب بوده و هم کارایی بالایی داشته و در ضمن نحوه استفاده از ان هم بسیار راحت می باشد.

در زیر نحوه استفاده از این دستگاه رابرای شما ذکر کرده ایم:

۱- موهای تمیز را اتو کنید:

بهتر است هنگامی که موهایتان را به تازگی شسته‌اید و تمیز کرده‌اید، از این دستگاه برای حالت دادن

موهایتان استفاده کنید. وقتی موهایتان چرب است و چند روزی است حمام نرفته‌اید، از این دستگاه

استفاده نکنید چون موهایتان آسیب می‌بینند.

۲- سشوار بکشید:

پس از صاف و یک دست کردن موهایتان با اتوی مو، روی آن ها سشوار بکشید. ولی به جای استفاده از

باد داغ سشوار، از باد سرد آن استفاده کنید. این کار موهای شما را براق‌تر می‌کند و در عین حال چون از

باد گرم سشوار استفاده نکرده‌اید، باز هم به نفع سلامت موهایتان کار کرده‌اید.
۳- پیش از‌ آن شانه کنید:
برای این که راحتتر موهایتان را حالت دهید، پیش از استفاده از دستگاه، موهایتان را شانه کنید.

حتما قبول دارید که حالت دادن موهای شانه شده بسیار راحت‌تر از موهای نامرتب و درهم است.
۴- شب بهتر از صبح:
بهتر است شب به حمام بروید و موهایتان را بشویید و تمیز کنید و سپس آنها را با دستگاه ببافید و به

رختخواب بروید، چون این کار موجب می‌شود صبح موهای زیباتری داشته باشید. اگر با موهای خیس و

نامرتب بخوابید، صبح روز بعد باید مدت بیشتری را برای حالت دادن موهایتان  صرف کنید.

۵- از ژل استفاده کنید:
برای این که موهایتان بهتر حالت بگیرند، هر بخشی از آن را که می‌خواهید ببافید، ژل بزنید، این کار

موجب می‌شود موهایتان بهتر حالت بگیرند و زیبا و براق نیز به نظر بیایند.

 


برچسب:

٬ , , , , , , , , ,

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

خرید اسپری خوش بو کننده دهان

دهانی خوش بو با اسپری خوش بو کننده دهان

 

اگر به دنبال وسیله ای هستید تا بوسیله آن دهان خود را خوشبو نمایید و از شر بوی بد دهان راحت شوید ما به شما اسپری خوش بو کننده دهان را پیشنهاد می کنیم.با وجود این محصول دیگر نگران بوی بدن دهان خود نباشید و براحتی می توانید از آن در مجالس و مهمانی و دیدار های خصوصی خود با دوستان و آشنایان استفاده نمایید.اسپری خوش بو کننده دهان دارای رایحه ای بسیار ملایم و دوست داشتی بوده و به شما شخصیتی خاص می دهد.

یکی از عواملی که باعث ایجاد بوی بد در دهان ما می شود وجود باکتری در دهان می باشد.با کتری ها در میان دندان ها رشد کرده و در اثر تکثیر باعث ایجاد بوی بد خواهند شد.با استفاده از اسپری خوشبو کننده دهان می توانید با از بین بردن باکتری ریشه مشکل را اساسی حل کرده و و در دهان خود محیطی آنتی باکتریال ایجاد نمایید.این اسپری براحتی قابل حمل بوده و استفاده از آن نیز بسیار راحت می باشدهنگام استفاده از این محصول احساس خنکی در دهان خود خواهید کرد  باعث شادابی شما خواهد شد.

 

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این محصول را برای شما عزیزان فراهم آورده است و براحتی می توانید ابتدا کالای خود را سفارش داده و سپس بعد از دریافت ان وجه محصول را به مامور پست پرداخت نمایید.

این محصول دارای هولگرام  بوده و نشان دهنده اصل بودن محصول می باشد.اگر  دوست دارید تا با کمترین دردسر و راحت ترین روش برای همیشه از شر بوی بد دهان خود خلاص شوید ما خرید اسپری خوش بو کننده دهان را به شما پیشنهاد می کنیم.در چند لحظه بوی بد دهان خود را از بین ببرید و بویی خوش را جایگزین آن کنید.

 

برچسب:
٬ , , , , ,

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خرید انواع ریش تراش و ست اصلاح

این افتخار را داریم تا در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ انواع و اقسام  ریش تراش و ست اصلاح را برای رفاه حال شما مشتریان عزیز در سایت قرار داده و برای هر کدام نیز امکان خرید پستی را فعال کرده ایم.شما قبل از خرید ریش تراش بهتر است ابتدا از محصولات ما نیز دیدن فرمایید و تنوع ست های اصلاح  ما را با دیگر فروشگاه ها مقایسه کنید.ما سعی کرده ایم تا از میان محصولات مختلف درون بازار بهترین ها را در مارکت سنتر ۲۴ قرار دهیم.و امکان خرید اینترنتی ریش تراش و ست اصلاح را برای شما هم میهنان عزیز فراهم اوریم.

در زیمنه خرید پستی ست اصلاح شما در وب سایت ما با محصولاتی همچون جاست تریم و میکرو تاچ اشنا خواهید شد که در نوع خود از برترین های موجود در بازار می باشند و هر روز بر طرفداران انها افزوده می شود.همچنین ست اصلاح مای تویز نیز یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین محصولاتی است که در این زمینه عرضه شده است. همین الان هر کدام از محصولات ما را که پسند کرده باشید در عرض چند دقیقه می توانید انرا ثبت کرده و پس از رسیدن کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

برای ورود به قسمت محصولات ریش تراش و ست اصلاح می توانید از قسمت زیر اقدام نمایید.

ورود

ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا با برترین محصولات در زمینه اصلاح و آرایش در خدمت شما باشیم.

 

کلمات کلیدی:

خرید اینترنتی ریش تراش , خرید پستی ریش تراش , خرید ریش تراش , خرید ست اصلاح , خرید اینترنتی ست اصلاح , خرید پستی ست اصلاح , ست اصلاح

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خرید ست اصلاح میکروتاچ مکس

اصلاحی ساده و آسان با ست اصلاح میکروتاچ مکس

 

اگر برای خلاص شدن از شر موهای زائد خود به دنبال یک راه حل مناسب هستید و می خواهید تا با کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را حاص کنید ما به شما ست اصلاح میکرو تاچ مکس را معرفی می کنیم.با وجود این مو کن پیشرفته دیگر نگران از بین بردن موهای زاود خود نباشید.میکروتاچ مکس در یک چشم به هم زدن با بهترین کیفیت موجود برای شما اصلاحی صاف و یکدست را به ارمغان خواهد آورد.

با وجود این ست اصلاح همیشه ظاهری شیک و آراسته خواهید داشت.این محصول دارای سر قابل تعویض بوده و برای اصلاح ابرو  از سر مخصوص آن می توانید استفاده نمایید.مو کن میکرو تاچ  در عین سادگی و راحتی کار با آن اما دارای کارایی و کیفیت به مراتب بالاتر از مدل های مشابه در بازار بوده و حتی براحتی از پس مو های ضخیم هم بر می آید.ما این محصول را در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قرار داده ایم و امکان خرید پستی را برای آن فراهم آورده ایم.کافیست برای ثبت سفارش خود بروی دکمه خرید پستی کلکی کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 بوسیله این موکن می توانید موهای داخل بینی و گوش خود را براحتی و بدون هیچ دردی از بین ببرید و ظاهری شیک و آراسته بیابید.در این موکن از یک چراغ استفاده شده تا به هنگام نیاز بتوانید از آن استفاده کرده و  اصلاحی دقیق تر داشته باشید. با خرید ست اصلاح میکرو تاچ دیگر نیازی به تیغ و ژیلت ندارید و براحتی می توانید صورت خود را نیز اصلاح نمایید.

در زیر به خصوصیات مو زن میکرو تاچ مکس اشاره ای کرده ایم:



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , ,

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

خرید مو زن سه کاره برقی jundeli

مو زن برقی با کیفیت باور نکردنی

 

دیگر نیاز نیست نگران مو های زائد خود باشید امروز با یک محصول منحصر به فرد در خدمت شما هستیم .نام این محصول ست اصلاح jundeli می باشد .این محصول منحصر به فرد بسیار خوش دست بوده و با کیفیت بالا  یک اصلاح بی نظیر و یکدست را برای شما انجام می دهد.شما بدون هیچ درد و زحمتی در عرض چند دقیقه با استفاده از این ست اصلاح می توانید از شر مو های زائد خود خلاص شوید.

ما با توجه به کیفیت و قیمت مناسب این دستگاه بر آن شدیم تا از این کالا در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما عزیزان استفاده نماییم.برای خرید ست اصلاح فوق کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید. با خرید مو زن برقی فوق دیگر براحتی و با کمترین دردسر هر زمان که خواستید می توانید از آن استفاده کرده و لذت اصلاح راحت را تجربه نمایید.

 از مزیت های بزرگ این دستگاه این است که هنگام اصلاح کردن مو را از ریشه در اورده و همین موضوع باعث می شود تا زمان رویش مو ها دیرتر انجام شود و شما مدت بیشتری را بدون مو های زائد سپری کنید.سر اپیلاتور استاندارد دارای ۱۸ موچین است که به نحو بی نظیری قرار گرفته تا با کارائی بسیار بالا موهای بیشتری را با یک حرکت بردارد.اپیلاتور به آسانی با خطوط بدن منطبق می شود تا اپیلاسیونی سریع و مطلوب را میسر سازد.سیستم اسپات لایت باعث آشکار شدن نازک ترین موها می گردد و بنابراین کنترل بیشتری را برای اپیلاسیون بهتر و کارا خواهید داشت.

سر این مو تراش به نحوی طراحی شده که برای اصلاح بدن بانوان بسیار مناسب بوده و مخصوصا در نقاطی مانند خط مایو نیز براحتی قابل استفاده است.این مو کن سه کاره جاندلی در میان سایر محصولات مشابه هم از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و هم اینکه قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد.

 

(این محصول ۱۰۰% تضمینی و تست شده، با گارانتی کیفیت و اصل میباشد )

 

برخی از ویژگیهای این محصول :

-ایده ال برای ابرو و خط مایو
-ایده ال برای پیرایش و برداشتن موها
-مناسب برای برداشتن تک تک و مو به مو
-همراه با یک عطر با رایحه جدید- با استفاده ازjundeli می توانید موهای زائد بدن و صورت را از بین برده بدون ان که حالت زشت استفاده از تیغ را داشته باشد.



برچسب:
٬ , , , , ,

 

------------------------------------------------------------------------------------------

خرید ریش تراش ژاپنی

ریش تراش با موتور ژاپنی

 

اگر به دنبال یک ریش تراش با کارایی بسیار بالا هستید که هم  بتواند در عرض چند  دقیقه بهترین  کیفیت اصلاح را بر جای نهد و هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد ما به شما خرید ریش تراش فوق را پیشنهاد می کنیم.این ریش تراش دارای قابلیت شارژ کردن بوده و بعد از هر بار شارز به مدت طولانی می توانید از آن در دفعات متعدد استفاده نمایید.از لحاظ کیفیت به جرات می توان گفت که در نوع خود بی رقیب و با کیفیت بسیار بالایی عمل اصلاح صورت را انجام می دهد.

این محصول به عنوان یک ست اصلاح با کیفیت در میان کاربران شناخته شده است و شما با خیال راحت می توانید اقدام به خرید ست اصلاح فوق باشید.برای تهیه این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و سپس بعد از تحویل آن درب منزل وجه کالا را به مامور پست پرداخت نمایید.

 از دیگر امکانات این ریش تراش داشتن تیغ اصلاح خط ریش است که براحتی می توانید عمل اصلاح را با ان انجام دهید.از لحاط اندازه بسیار خوش دست و کم حجم بوده و براحتی قابل حمل می باشد. و در همه شرایط از جمله مهمانی ها و مسافرت نیز می توانید از این ریش تراش استفاده نمایید.

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ خرید ست اصلاح فوق را به همه کسانی که دوست دارند اصلاحی با کیفیت و بدون دردسر را تجربه نمایند پیشنهاد می کند.

 برچسب:

٬ , , , , , , , ,

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خرید ست اصلاح مای تویز

اصلاحی به یاد ماندنی با ست اصلاح مای تویز

 

اگر علاقه مند هستید تا یک وسیله بسیار مناسب برای اصلاح موی سر و بدن خود داشته باشید  و هر زمان که خواستید براحتی و در کمترین زمان ممکن  بهترین نتیجه را از اصلاح  سر و بدن خود بگیرید ما به شما ست اصلاح مای تویز را معرفی می کنیم.با وجود این ریش تراش براحتی نه تنها  برای اصلاح صورت بلکه برای اصلاح تمامی قسمت های بدن نیز می توانید از آن استفاده کرده و بهترین نتیجه را حاصل نمایید.

ست اصلاح مای تویز را می توانید بروی گردن و مو های بغل گوش نیز به کار ببرید و بدون حتی کوچکترین احساس درد و رنج لذت اصلاح ی صاف و یکدست را تجربه نمایید.با خرید ست اصلاح فوق هیچ وقت نگران زخمی شدن صورت خود نباشید و براحتی در هر شرایطی که باشید می توانید از این ریش تراش استفاده نموده و لذت اصلاح راحت را تجربه نمایید.

یکی دیگر از خصوصیت های ست اصلاح مای تویز نسبت به محصولات مشابه ان این است که هنگامی که از این وسیله برای اصلاح استفاده می کنید مدت زمان رشد مو بعد از اصلاح بسیار طولانی تر شده چرا که این محصول از ریشه مو های زائد را برداشته و مدت بیشتری طول می کشد تا دوباره رشد نمایند در حالیکه با محصولات دیگر شما باید هر چند روز یک بار این عمل را انجام داده و موجب خستگی شما خواهد شد.

 با خرید ریش تراش فوق دیگر نگران درد و زخم شدن صورت خود نخواهید بود.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این کالا را برای شما عزیزان فراهم آورده ایم و براحتی می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

ست اصلاح مای تویز اصلا تیغ ندارد و از این بابت اصلا نگران زخمی شدن صورت خود نخواهید بود و براحتی می توانید از این محصول حتی در دور چشم خود نیز استفاده نموده بدون انکه حتی کوچکترین آسیبی به شما برساند.

دیگر از شر اصلاح با موچین و دیگر وسایل قدیمی راحت خواهید شد زمانیکه از این کالا استفاده نمایید.هم سرعت بیشتری به کار خود خواهید دادو هم با دقت بیشتری اصلاح را انجام می دهید.

 

برچسب:
٬ , , , , , , , ,

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

ست اصلاح مردانه جاست تریم

با ست اصلاح جاست تریم تفاوت را احساس کنید

 

اگر به دنبال یک ست اصلاح درجه یک و با کیفیت می باشید و دوست دارید در هنگام اصلاح لذت و راحتی را تجبه نمایید ما به شما ست اصلاح مردانه جاست تریم را پیشنهاد می کنیم.این وسیله به صورت شش تیغ و هم به صورت حرفه ای بوده و براحتی و در کمترین زمان اصلاحی یک دست و صاف را انجام می دهد.با داشتن این ست اصلاح دیگر نگران نحوه تنظیم خط  ریش و یا جاهای ظریف دیگر نباشید چرا که با داشتن این وسیله براحتی می توانید همه جای سر خود را اصلا نمایید.

جاست تریم یک وسیله کاملا خوش دست و کم حجمی بوده که از دو شابلون برش تشکیل شده است و اندازه های اصلاح آن نیز قابل تغییر بوده و در صد خطا در اصلاح را به صفر می رساند.همچنین برای اصلاح سبیل و ریش و اطراف گوش نیز دارای یک شابلون سر خود بوده و براحتی بوسیله این ریش تراش می توانید عمل اصلاح را انجام دهید.

 

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این کالا را برای شما عزیزان فراهم آورده ایم.و براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 اگر شما هم برای اصلاح موی سر و صورت خود وقت کافی برای رفتن به آرایشگاه را ندارید پیشنهاد می کنیم تا با خرید ریش تراش فوق براحتی و با کمترین زمان ممکن این کار را در منزل و یا محیط کار انجام دهید.با داشتن ریش تراش جاست تریم بهترین و دقیقترین اصلاح مو را تجربه خواهید کرد.

براحتی می توانید نحوه کوتاه کردن و اصلاح را تغییر داده و میزان بلند و یا کوتاهی اصلاح را تنظیم نمایید.

 

برچسب:
٬ , , , , ,


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 153